4/22/2010

Ááá

Proč jsou lidi tak neohleduplní? ach jo..dneska jsem jela metrem a nejakej pán mi kopl do berle! Fakt moc fajn! V záchvatu vzteku jsem na něj štěkla pár slov a odbelhala se raději pryč, kde by mě nikdo neohrožoval aspon na tom zdraví, které mám.
Před kinem jsem měla ještě ch¨vilinku čas, tak jsem vlezla do nově otevřeného I AM :) na Andělu-- miluju tuhle bižuterii! Kdybych měla milion, tak jsem si tam koupila uplně všechno :P Bohužel jsem měla jen menší částu, tak jsem si koupila pěkná francouzký přívěšek, která jsem si dala na řetízek ,a mam z toho náhrdelník :)

U filmu Edith Piaf jsem dvakrát brečela..  jak  říkala  Jůli, film je fakt silnej anebo jsem moc citlivá.
Pak jsem hekticky jela domu a hned na zpěv.Ten byl jako vždy super :) A zpívala jsem novou písničku :) Juh
Mějte se príma! Yell

5 komentářů:

Veronica řekl(a)...

hezký přívěsek...:)

Foly D. Sante řekl(a)...

krasny sperk...
samozrejme foto ty a havino je uzasna!

Anonymní řekl(a)...

fotka tebe a pejska je skvela!
a taky se mi libi ta prvni:)

Julia ♫ řekl(a)...

u tohodle filmu se neda nebrecet :)) ja jsem taky bulela nekolikrat a snad i pokazde kdyz jsem ho pak videla opakovane. jak rikam, na takovy film se nezapomina )

privesek je skvelej, na Andelu jsem uz dlouho nebyla, mam to az moc zruky, ale zaujalo me tohle IAM :)!!

emajedea řekl(a)...

ten přívěsek je uplně nejvíc krásnej:)a Edith Piaf bez slz?To by nebylo ono...:)