4/01/2010

April day...




Aprííííl...tak nám už začal Duben! Hrozný, jak to všechno rychle utíká :D Dnes jsem  původně měla jít do kina, ale sestra si na poslední chvíli návštěvu multikina rozmyslela, takže cesta na Anděl neproběhla..:(
Naštvaně jsem se tedy zvedla z obývacího pokoje, vzala fot'ák a odjela do Prahy za dobrodružstvím .
Má cesta začínala na Malostranském náměstí, kde jsem si dala Starbucks (yummy yummy) poté sem prokličkovala mezi turisty přes Karlův most, přes Staromák, Můstek, Národní třídu a pak sem se ocitla na  HRADĚ :D Byla to skvělá procházka! opravdu...Kochala jsem se líbeznými uličkami a něco málo jsem vyfotila :)
 No a taky jsem samozdřejmě vlezla do Manga ( fotku obchodu  jsem omylem vymazala ) , ale nad cenami  se mi udělalo trochu nevolno, tak sem se raději šla zas kochat Prahou...no, dneska sem asi prostě neměla náladu na shopping :D a to je co říct :)Zítra musím brzo vstávat, protože du na obděr krve....tak se du na to vyspat :P pa Yell.





4 komentáře:

white snow řekl(a)...

prvá fotka je super

Unknown řekl(a)...

děkuji... klučina pak pěkně koukal,když zjistil,že jsem ho cvakla :D

white snow řekl(a)...

ja som myslela tú, na ktorej si ty:)

Unknown řekl(a)...

jo aha :D tak děkuju :) :P