4/20/2010

Inspirací je oko..

Ano,ano.... jdu poprvé bez francouzkých holí na velmi oblíbenou vesnickou poštu. Předemnou se rýsují velké dveře, vklouznu dovnitř...a náhle To vidím....FRONTA! Otraváveně se zařadím na konec a vyčkávám.... Konečně na mě přišla řada :) Dobrý den.... pravím, a pohledný mladý muž se na mě usměje...( možná sem si to jen vysnila). Co si přejete,povídá.... Prosím,poslat doporučeně. Slečno příště ten papír, tak nemuchlejte! Poslušně kývnu, jako v první třídě a šibalsky se usměju.

(Máma! Dělala velký úklid a chtěla vyhodit i můj papírek na poštu, ale já jí naštěstí včas zarazila, takže ho jen ,,pouze'' zmačkala...ach ty mámy...)

Zaplatím a raději hbitě odkráčím. Procházím se líbeznou uličkou domů a přemýšlim, co ještě DNES musím udělat. Hrozný, kolik je na člověka dáno požadavků...
Konečne jsem doma, když najednou spatřím  velký ,, komplex'' na punčocháčích. Hm....pomyslim si..
Tak sem z toho alespoň udělala své umělecké dílo ( ještě,žejsem je koupila jen za 29,-)
Doufám, že.i oka na punčoších nosí štěstí jako střepy :) Třeba jo...musím být optimistická!

Inspirujte se vším,co zrovna padne do klína. Svět je krásně pestý :)
Vaše ,,okatá'' Yell

9 komentářů:

Mia řekl(a)...

moc krásný boty, o nějakých takových sním:D

Foly D. Sante řekl(a)...

boty su krasne!!
chapem,na doma je to fajn takto sa vyblaznit ale von by som s tym nesla

Lole řekl(a)...

V prvé řadě krásné lodičky...a skvělá kreativita! =)

Unknown řekl(a)...

děkuji holky =)
Foly: no..já bych taky nešla,tak odvážná zas nejsem :)

The Limett Style řekl(a)...

botky jsou super, ale zlomila bych si na nich nohu :)

Veronica řekl(a)...

WoW...velmi inspirativní a ty botky jsou úžasné..:)

Anonymní řekl(a)...

boty jsou strasne krasny! a šííleně vysoký:) ušla bych s nima tak maximalne pet metru:D

Unknown řekl(a)...

Nejsou zas tak zabijácké,jak vypadají :) já dnes odhodila bere a něco málo sem na nic ušla :)takže opravdu nejsou tak děsný

Julia ♫ řekl(a)...

puncochy jsou uplne bozsky:)) takova odvaha!!
a gratuluji ke slozenym testum co jsi psala nize.

Julia