4/15/2010

ptačí skok

Ahojky, tak dnes tu jsem jen na skok, musím se ještě učit ...
Jinak dnes docela fajn den :) Konečně jsem už vyrazila do školy, tak jsem se alespon nemusela nudit doma =)
 Pak jsem měla zpěv, a byla jsem velmi pochválena, tak mě to zahřálo na srdíčku.
Když jsem přijela domu, tak na mě čekal balíček z Fleru ( jupíí jej). Je to takový vintage náhrdelník =) No ...moc se mi líbí! %)
Zítra Vám ho možná ukážu.
Mějte se famfárově a zítra mi drže pěsti! ( budu psát test z biologie) =fůůj

3 komentáře:

Foly D. Sante řekl(a)...

no drzim palceee!!!

mas pekny mobil..pocuj mas na nom aj wifi?

Julia ♫ řekl(a)...

krasny diar!!! moc se mi libi jak velikost tak i grafika!

hodne stesti u vsech testu :)!!

Unknown řekl(a)...

ano, na mobilu je i WIFI a jsem s ním naprosto spokojená :)

Děkuji děvčata..vypadá to,že se mi celkem povedlo :)