5/08/2010

num.44

Ahoj ahoj :)
Jak jste si asi všimli, tak můj blog dostal nový kabátek....prostě jsem potřebovala změnu :)
Dnes jsem celé dopoledne uklízela své skříně, a zjistila, že spoustu věcí nepotřebuju nebo vůbec nenosím.
Zbytečně mi zabírají místo, takže je asi nejspíše prodám.
Dnes má děda narozky,takže jsme naplno oslavovali,tedy ještě oslavujeme :)
Teta ze Španělska mám se ségrou přivezla Carte D'Or...muffin....je to fakt lahoda! :)
Mějte fajnovou sobotu a já du ještě slavit s důchodmema :)
Pro nemluvící česky jsem splácala něco anglicky...ikdyž asi né zcela správně :D doufám,že mi aspon nekd porozumí :)
pááá Yell

botky: second hand- 19kč :)
náhrdelník: Tajly Weil- 149kč

ENGLISH:
Hello!
My blog have a new cheetah coat...I need a change :)
Today I assorted my wardrobe...I have many thing which I don't  wear. Maybe I will sell some clothes.
My grandfa have a bithday :) and here is retiree's party :D good fun...
Aunt from Spain bringed me and my sista Carte D'or-muffin! Oh..its so so sweetness! I like it!
Have a great Saturday :)
Bye bye Yell

shoes: second hand
necklases: Tajly Weil




7 komentářů:

Durduin řekl(a)...

Za ten obrázek zmrzliny bych trestala. Mám poslintanou učebnici jenom jsem ho zahlídla :-D

Unknown řekl(a)...

jjéé.to se omlouvám :D

The Limett Style řekl(a)...

botky jsou krásné, obrázek zmrzliny mě taky trochu 'rozrušil', mňam!! :)

Foly D. Sante řekl(a)...

kabatik je skvely:) ved treba zmenu raz za cas
zmrzlin od carte su skvele!!!

Veronica řekl(a)...

ten poslední obrázek nádherný..:)

Nika Chic řekl(a)...

Zmrzlinu ze Španělska? Teta letěla tryskáčem s příruční ledničkou? :)

Unknown řekl(a)...

Nika: nene,tu koupila až tady :D