5/16/2010

num. 51


Hezkou neděli přeju =)
Dnešní post nebude dlouhý ani kvalitní..bohužel mě dnes čeká mnoho věcí,které nesmím odložit, takže e Vám velmi omlouvám!
Velmi se těším na příští týden,protožekaždý den mám ve škole jen do půl 1!! juhůůůů...chápu,asi nesdílíte mou radost :D

Dnešek:
  • focení výrobků na Fler
  • uklízení
  • vaření
  • učení
  • jet na nákup
  • udělat si přeliv
  • jít na porcházku s Meggie
  • atd :)

Na ukázku mé nové koláže. (výroba včera v pozdních hodinách)
a část mých cetek :)
Yell


5 komentářů:

dreamworld girl řekl(a)...

nádherná mica :)

Foly D. Sante řekl(a)...

musim pochvalit nastenku a ty si tiez velmi mila na poslednej fotke:)
inac co si robila pre fler?

Be awesome, Kitty řekl(a)...

Krásný prstýnky ... jednoduchý a ke všemu, to mám ráda. Moc ti to sluší!

Julia ♫ řekl(a)...

takovy prispevky se mi libi. Moc krasne kolaze! takove by se dali ramovat a prodavat!!! :)

Janka řekl(a)...

Pekna kolaz aj micka sa mi paci :) krasna je!