5/13/2010

num.48



Ano,ano...po třech dnech sem zase tu! to máte radost,že ? :D
No byla jsem docela silně nachlazena, takže jsem neměla náladu nic vyfotit a nic dělat.
V pondělí se mi rozbil můj milovaný telefonek :( bebééé, takže mám zas růžovou nokii. 7373.
Nemám na opravu,takže nevim..:( co s nim bude.

Dneska sme byli se školou na Burze :D no vůbec jsem tomu nerozuměla...tyhle věci jdou nějak mimo mě :D
Zejtra očekávám ve škole poslední zvonění( to zas bude něco) a v sobotu mám rande! to bude zas trapas :D
No nic...

PS: najde se někdo,kdo by mi chtěl koupit  rtěnku Chanel-coco rouge? :D tak nic :D

pá Yell


4 komentáře:

Veronica řekl(a)...

krásný prstýnek....)

Lole řekl(a)...

Oooh ta Marie Claire vypadá bombovně! Poreferuj o obsahu....váhám mezi Elle a MC...zaujal mě hlavně titulek o cestování...stojí aspoň ten jeden článek za to? =)

Julia ♫ řekl(a)...

to jsou ale plany!!! to zni dobre, tak pak dej vedet jak to rande dopadlo..
jestli nekoho sezenes na coco rouge - tak si rovnou stoupam do fronty taky :}
fotky vypadaji super / takove vsechno holcici a lady - bezva!!

Vell řekl(a)...

moc hezký zápisníček s tou ,,hlavou" a puntíky