5/01/2010

num.39

Krásný májový den!
Málem jsem dostala depresi....(skoro)všichni se líbají pod rozkvetlím stromem a romantiky je všude na rozdávání..jen na mne se nějak nedostalo... no co...každej nemůže mít hold vše :D chjo :(


Každopádně jsem včera byla na brigádě...vyráběla jsem a prodávala Trdelníky, no můžu Vám říct,že to byla švanda, ale trochu mě bolely nožky :) Ale užila jsem si to a moc mě to bavilo :)
Aspon jsem mela trosku zmenu, nez se jen učit, sedět u blogu, nakupovat atak :)


Dnes jsem si vyrobila prstýnek (nebyla to žádná  velká práce :D) ale i tak...a sem s ním moc spokojená.
A taky jsem si trochu předělala svůj postelový koutík.
Každý první den v měsíc si ho měním. Tento měsíc jsem zvolila ,,Barevný Svět v hrsti'' , abych měla každý den pozitivní. Myslím si,že to půjde,protože , jak tak koukám..opravdu to híří barvami :) Je to trošku crazy :P


Mějte se krásně, blogáčci moji :)
Yell

6 komentářů:

Veronica řekl(a)...

prstýnek je zajímavý nápad...no krásné to musíš mít v tom pokojíku..:)

Unknown řekl(a)...

Prstýnek se Ti moc povedl, je roztomilý.

Foly D. Sante řekl(a)...

"barevny kutik je skvley"

prsten tiez

Vyrabala trdelniky??wow to musi byt super..cely den ta uzasna vona..ojoj

Lucy řekl(a)...

Jé, ten prstýnek, to je skvělý nápad!!
A ty nástěnky jsou taky krásný.

Julia ♫ řekl(a)...

moc kranse fotky, prstynek me hodne prekvapil.

strasne se mi zalibilo to zrcadko na stole se suplikem..boziiiiiiiiiiii

dreamworld girl řekl(a)...

také zrkadlo som kedysi (fakt dávno) mala aj ja :) a ten prsteň je krásny, už aj si idem vyrobit nieco podobné :) vdaka za inspiraciu :)