6/21/2010

num.71

za 1) dnes jsme byli se třídou na Kampě =)
za 2) konečně jsem ostříhaná =)
za 3) navštívila jsem tetu =)
za 4) měla jsem jablečnou taštičku =)
za 5) viděla jsem krásný náhrdelnk =)
za 6) jedu dnes na koncert =)
za 7) jsem uchvacená bloggerkou DULCE CANDY =)
za 8) na tři dny mám od sestry pokoj, protože odjela  na školní výlet =)
za 9) dostavá mě vůně Miss Dior =)
za 10) zejtra mám volno, protože je ve škole sportovní den, a já nemohu cvičit! jupíí jej =)

PS: mamka mi půjčila foťák, tak alespoň fotkymého dnešního outfitu....žádná stylovka,prostě pohodové obléčo na procházku po Kampě =)

ENGLISH:
1) I was on the Kampa with my class =)
2) I have cut hair =)
3) I visited my aunt =)
4) I had aplle sachet
5) I saw nice necklace
6) I will go to a concert
7) I am ravishment of Dulce Candy, she is so nice! good blog!
8) My sister went to a school trip,yuhhh
9) Getting me a parfume Miss Dior
10) tommorow I have free time =) I don't have a school


2 komentáře:

Julia ♫ řekl(a)...

to je ale zprav na jeden den! :)

miss dior mi taky moc voni!!

Katka řekl(a)...

To dlouhatánské tričko je úplně bomba ! moc ti to sluší..