8/26/2010

Život je těžký, ale radujme se.... =)

Zdravím Vás moji čtenáři,
přijela jsem z chaty a Německa,bylo to tam super =) a mám i pár úlovků z Dráždan a Bautzenu =) mnoho prstýnků,kabelku s mašličkou,šedý lak na nehty, německý časák.....

Dneska jsem uspěšně absolovala neklasifikaci z anglické konverzace za chvalitebně =) ale v pondělí mě ještě čeká fyzika.....=( Tak mi můžete držet palečky =).

K mé lítosti mi ještě zkratovala nabíječka u notebooku, takže se na něj nedostanu! Sakra!!! Musim si koupit novou =( Alespoň jsem přemluvila sestru,abych Vám napsala na jejím pc :D
Nejlevnější nabíječku jsem našla za tisícovku! což se mi teda vůůbec nelíbí =( ale nic jinýho asi neudělám, nenechám přeci Vás bez postů a mýho miláčka mrtvýho' =)a už jsem pocítila,že jsem na něm závislá :D no budu si muset odvyknout :D
nejdříve v pondělí či uterý snad koupim tu pitomou šnůru do zásuvky!.....

Zatím se tu mějte hezky, a já se du alespoň učit :D, když nemůžu prohlížet vaše blogy =)
Yell


3 komentáře:

NATIE řekl(a)...

jej, tak snad zvládneš i tu fyziku, budu držet palce!!

Julia ♫ řekl(a)...

drzim urcite palce na zkuosku a taky at vyresis tu nabijecku, at se mame na co rychle tesit :)

Julia ♫ řekl(a)...

drzim urcite palce na zkuosku a taky at vyresis tu nabijecku, at se mame na co rychle tesit :)