8/29/2010

DRESDEN,BAUTZEN

fotky z výletů z Dráždan a Bautzenu =)
Něco je i z naší chaty =)
Moc jsme si to užili, a jedli nehorázně nezdravé ,,věci´´,takže teď mám o pár kilo víc :D :(...musím to napravit!
Na posledních fotkách jsou mé úlovky =) až na kabelku,která v přepočtu stála 239kč a na prstýnek s jelenem(který prodávám ZDE) vše stálo 1euro =)
Nejlepší zážitek byl,když jsem se snažila domluvit Něměcky,to bylo celkem vtipný :D.

Mějte krásnou neděli,Yell

7 komentářů:

GLT řekl(a)...

Pěkný fotky, pošleš mi zítra už ty korále??????? =)

Nina řekl(a)...

tie prstene su uzasne a ta kabelka s maslickou tiez :)zavidim taky vylet :P

NATIE řekl(a)...

to musel být parádní výlet!:))
věcičky krásný a z té fotky z jídlem jsem dostala hlad:D

gabbi řekl(a)...

Muselo to tam být super a ty prstýnky se mi moc líbí :)

Julia ♫ řekl(a)...

fotky doplnku jsou nadherne a ty velke nausnice jsou prekrasne!!!!!!!

Terezac řekl(a)...

Z fotek to vypadá na opravdu fajn výlet :) Mě se líbí ta kabelka ! :)

Unknown řekl(a)...

Jé, ten coca-colový balzám na rty mám taky:)