9/17/2010

FOOD

Při dnešním nakupovacím maratonu,co jsem udělala dnes po škole(byla jsem snad ve všech krámech :D)mě desně naštvala jedna věc!
chtěla jsem si pořídit něco v barvě karamelu(nebo já nevim co to je za barvu,ale většinou je na oxfordkách,brašnách atd...)
ale když jsem vešla obchodů viděla jsem,že tu barvu maj na sobě snad uplně všichni! ano,je to krásná barva,a na podzim jako stvořená,ale už jen to,že někdo z toh udělal hit a všichni to maj(jako kdyby snad žádná jiná barva neexistovala :D) mě nehorázně irituje :D no dobře,né zas tak moc,ale prostě mi přišli všichni jak přes kopírak,a bez známky své kreativity.

Takže dneska žádnej módní přispěvek ani nic takovýho :D

Tak mě tak napadla otázka (když jsem rozhorčeně vycházela z HMka....)
na co populace podle Vás myslí nejvíce?
podle mě na jídlo :D

ránní snídaně do postele,svačinka ve škole,obídek s kamarády,svačinka s kafíčkem,večeře při svíčkách,večerní hostina na párky,vyjídání lednice při nespaní,stresu :D ládování čokolády,bonbónků,koblih při rozchodu,vydatná oslava babiččiných 80tin,jezení popcornu v kině,řízky na cestě na výlet atd :D
Prostě mi příjde,že jídlo je všude a neustále na něj myslíme(MLUVÍM CELKOVĚ O LIDECH)
ikdyž držíme diety,neb jen se snažíme o zravý životní styl přemýšlíme a myslíme na jídlo podle mě častěji :D

Jídlo je hodně velký problém dnešní doby! na jedné straně obezita na druhé vychrtlost.¨
Já volím zlatou střední cestu =)





5 komentářů:

NATIE řekl(a)...

přesně tak! zlatá střední cesta!:)

Dominika řekl(a)...

To je rozumný názor s tou zlatou střední cestou ;-)
A té barvě se říká myslim ,,velbloudí" a světlejší odstín béžové je nude =)
Hezký příspěvek =)

Vero řekl(a)...

Také nerada nosím to, co mají všichni a když už si náhodou nemužu pomoct.-) alespoň to obměním nebo zkombinuji tak, aby to bylo jiné!a tvoje přispěvky o jídle se mi také líbí - přeci jen po módě je to to první, na co myslíme.-))
www.vero-fashiondays.blogspot.com

M řekl(a)...

jooo, souhlas se zlatou střední cestou! :))

Natali Nanny Dufkova řekl(a)...

Všechno vypadá výborně, mňamky:))