9/23/2010

Rockies

tááákže....
jsem nejspíš nemocná! bolí mě hlava,v krku atd...,což teda asi nejsem jediná,jak tak čtu na všech blozích.
inhaluju nedobrej Bioparox a denně vypiju hektolitry čaje :D

Vyrazila jsem na procházku na naše skály,abych si alespoň pročistila hlavu a nedýchala vzdoušku a krásný atmosféry =)
Je to tam krásné,jak v pohádce! Cestou jsem potkala malého psíka(byl strašně vtipnej :D) a taky srnku,kterou jsem fotila snad 5 minut,a prostě za boha jsem jí nemoha pořádně vyfotit! tak jí uvidíte jen mázlou...



Mimochodem,včera jsem prolezla nějaké sekáče-cestou na zpěv,ze kterého jsem stejně hned odešla,protože profesor mě poslal domů,že s mým krkem se nedá pracovat :D :( 
Mám spoustu krásnej věcí,tak se zítra těšte =)

Hodně zdraví přeje Yell


6 komentářů:

Vero řekl(a)...

krasný fotky přírody!nejsou ty panelaky v dáli nahodou jižnák?.-)
a přeju at se brzy uzdravis!!!

Unknown řekl(a)...

Už tě to taky dostalo? Chodí nám tady po blozích nějaký vir. A máš milion plusových bodů za fotku srnečky <3

Michelle řekl(a)...

Jako tos teda měla štěstí s tou srnou!:) A je to takový zvláštní, takový nádherný místo a hned zatím paneláky!:D

Dominika řekl(a)...

Super fotky.
Mně přijde, že je to u nás ve Stodůlkách, v Prokopáku? xD

Simona Fora řekl(a)...

Pekné foky s nádychom jesene:)

Dominika řekl(a)...

Ten pejsek je úžasný!!:)♥