9/26/2010

Suma sumárum

Už je mi celkem líp =)Tímto přeji všem nemocným brzké uzdravení!


Dneska tu máme takový souhrn fotek,které jsem nafotila za čtvrtek,pátek a sobotu.
Včera jsem zavítala na bleší trh =) ulovila naušnice a černou malou kapsičku (můžete vidět na fotkách)
pak byla s tetou v sekáči,se ségrou šla objevovat šaty do tanečních a večer si udělala příjemný s jahodama a knížkou =)


PS: jsem alergická na jahody,tak čekám,kdy se osypu :D

                            muffinky jsem pekly ve čtvrtek...
                                                      jsem závislá....
                    vypadalo lahodně,ale zdání klame....
 
                                   nový hrneček a jahodyyyy...
 neskutečně sladké bonbóny od tety! ale jako dekorace dobrá :D
                 já + novej pásek

                                                            blešák =)
                                        lak Essence a můj palec....
            vypadá to jako šaty...:D
                            Audrey-v obchodu s šatama =)
 
                      Yumky
                část mého líčení
                                    nové triko ze secondhandu =)
                                                 moje oblíbená vůně!
                      koupeno v secondhandu...zase :D
            brož ze secondhandu =)

10 komentářů:

Simona Fora řekl(a)...

Pekné fotky:)Hlavne tie dobroty!

Jeliza Rose řekl(a)...

Secondhandy = slabe stranky...asi nas vsech :oD Krasny veci!

Anna řekl(a)...

ta brož je nádherná! )))

Michelle řekl(a)...

Máš dobrý, že u Vás v second handu mají i něco jnýho než oblečení...:) Jako např. brože, peněženky či šátky!:)

NATIE řekl(a)...

mňam ten salát, uplně jsem na něj dostala chuť!:D jsem příšerná.. ale dala bych si olivy.. mnam:D

jejda ty máš alergii na jahody a jíš je?:D

NATIE řekl(a)...

mňam ten salát, uplně jsem na něj dostala chuť!:D jsem příšerná.. ale dala bych si olivy.. mnam:D

jejda ty máš alergii na jahody a jíš je?:D

Unknown řekl(a)...

Krásné sekáčové úlovky, drahá! Doufám, že se brzy uzdravím, jak mi přeješ :)
A lituji tě za alergii na jahody :o

Anonymní řekl(a)...

krásné fotky :) já pekla muffinky včera... A... ty šaty!!! Jsou všechny tvé?? :)

Unknown řekl(a)...

Moc se mi líbí Tvé úlovky z blešáku a to tričko ze sekáče.

evie řekl(a)...

mnam