9/11/2010

Today mix

Moje ségrule má dnes svátek, tak jsem se ráno co nejdříve probudila, a pelášila do cukrárny,pro kytku a tak.....a připravila sestře takové menší pohoštění =)Měla z toho radost,tím pádem sem měla radost i já =))

Dopoledne jsme s mamku vyrazily obhlídnout sekáče! Našla jsem si tam 3 úlovky za bezkonkurenční cenu!(můžete vidět na fotkách..)Jsem z nich nadšená!

Zejtra má zase kamarádka svátek,tak jdu něco přichystat pro ní =)

Hezkou sobotu =)








8 komentářů:

Julia ♫ řekl(a)...

Proboha kde jsou takove ceny????????????


super ulovky!

jinak jsi to sestre moc pekne pripravila, jsi sikulka!

Foly D. Sante řekl(a)...

mňam koláčiky:)))

Terezac řekl(a)...

Jůůů ty růže :) Co ty ceny tyjo? To je skoro zadarmo. Teda teda.. Pěkně jsi ulovila. Já se chystám na lov zítra, tak uvidím jak dopadnu :)

Nika Chic řekl(a)...

Ty úlovky! Teda! :))

Lucy řekl(a)...

Skvělé fotky, hrozně se mi líbí ten šátek :)

Simona Fora řekl(a)...

Tak to teda musela mať sestra obrovskú radosť:)
A tie úlovky - nádhera!
Skvelý pocit odniesť si zo sekáča originálny kúsok za skvelú cenu, z takých sa ja teším úplne najviac:)

Markétka řekl(a)...

Pořádila jsi opravdu pěkné věci za úžasné ceny, ať žijou sekáče :)
Btw. zaujal mě hlavně ten šátek, je nádherný.

Unknown řekl(a)...

Ten šátek je úžasný.