11/03/2010

White lace,please!

Když sem byla malá měla jsem krásné bílé krajkové šaty,které mi ušila mamka a k tomu slamášek se stužkou! Moc se mi to líbílo,ta kombinace,a přišla jsem si v tom neskutečně hezká :D
Pamatuji si,že mě v tom mamka fotografovala na naší chatě a se mnou sefotil i můj bratranec =)
Krásně jsem tam seděla,usmívala se a v ruce držela kopretinu.Jaktože se mi vytratila veškerá éteričnost,kterou jsem v mládí měla?! :D
V těch šatech a slamáčku jsem pobíhala celé dny a byla jsem na ně neskutešně pyšná! Jedna holka (sousedka,která byla asi stejně stará jako já) mi řekla,že se jí to nelíbí a že mi to nesluší. Byla totiž přesně ten typ malé rozfrcané nány :D a já jí od té doby neměla ráda! Jen si pamatuju,že bratranec mě vždycky kryl a hájil! ach,jak rozkošné =) No, dosti sentimentality......

připravila jsem pro Vás sérii fotek s bílou krajkou,protože mi to připomíná to období, které mám moc ráda!
a hodí se to k dnešní mé nostalgické náladě :D
Yell

zdroj pics: weheartit.com









11 komentářů:

Anna řekl(a)...

super fotky! krajky miluju, i když spíš tu černou.. :)

Nina řekl(a)...

krajka je super ! :) ja som bohuzial ako mala nemala ziadne pekne saty,kedze som bola skor chalansky typ a okrem toho som bola ostrihana na jezka tak by som v satach vyzerala blbo :DD

véčko řekl(a)...

krásne fotky

Mia řekl(a)...

Nádherné fotky a hezký článek s dětství .) a musím dodat, že máš taky moc hezký jednoduchý design.

Dee řekl(a)...

krásne! ..také nevinné :)) ..dievča na tej druhej fotke má pekné ..tričko či čo to je :)

Foly D. Sante řekl(a)...

ja v poslednej dobe mám čoraz radšej a radšej krajku. Je to také nevinné, dievčenské..ale nič krajkové ešte zatiaľ nemám

btw: nechcela by si si zrušiť to overovanie kódom? Je to dosť zdĺhavé takto...

Vero řekl(a)...

Nádhery taky je miluju..maji ted moc krasny v Zare,ale bohuzel asi za 3000.-( coz se mi za Zaru dat nechce..uz aby byly slevy.-)))
ale super inspirace, diky!

http://vero-fashiondays.blogspot.com

Minimalist Lady řekl(a)...

moc povedené fotky!!

Veru řekl(a)...

naprosto krásný.. krajky jsou dokonalé :)

Michelle řekl(a)...

Škoda, že jsi tu nedala tu svoji fotku...:)

Biancaprincipessa řekl(a)...

aozaj nkrasne fotky cipka je teraz uplne in strasne by som nieco take chcela:)