12/25/2010

Christmas in random

vím,že už jsem asi stopadesátá.....ale Vánoce jsem prožila,asi jako snad každý jiný, taky =) a krásně! i když k začátečnímu stresujícímu úklidu úklidu se to moc říct nedá =)
Děkuji moc Ježíškovi a mým blízkým,že jsem mohla strávit,tak krásné Vánoce =) THANKS!

Zítra mě čekají další Vánoce u babičky a u táty,tak se moc těším =))










6 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

jee kosmetiku ze Sephory jsem taky používala, je super! a snad uplně stejné papučky jsem darovala kamrádce na Vánoce :) z Primarku?

Unknown řekl(a)...

Joll,ano,já jse s ní spokojena =) dostala jsem je od sestičky a jsu z F&F =)

Veronica řekl(a)...

151. ..:D..ale hezké fotky..

Karolyyn řekl(a)...

Krásné fotky a ty papučky nemaj chybu, mám stejné akorát zebrované, je v nich neuvěřitelné teplo :)

Katie řekl(a)...

Ty bačkůrky nemají chybu. A musí v nich být krásně teploučko:)

Markett řekl(a)...

Krásné fotečky :-) Ten lak má nádhernou sytou barvičku :)