12/15/2010

I like it,RANDOM!

Moje první věta zní: Moc nestíhám.....říkala jsem,že píšem mnoho písemek,proto!
Každopádně se moc těším na pátek,kdy my všechno pro tento kalendářní rok končí včechno učení do školy a písemky :D
 Na mém stole se nějak záhadně objevili tři diáře! tož,mám teď dilema, který nominuju svým diářem na rok 2011 =)

a potřebuji od Vás radu,moje krásky......sháním šaty na ples! maturitní....bohužel nikde se mi nic nelíbí,protože netoužím po takových těch princeznovských šatech...
Kdyby jste měly nějaké typy a rady, kde shánět, sem s nimi =))))
Děkujiiiii =)






4 komentáře:

Veronica řekl(a)...

elle diářek je super...mám ho taky..:)

Dominika řekl(a)...

Elle diář mám taky, ten bych nosila asi všude s sebou a ten úplně vlevo bych si nechala na doma :-) :D

Julia ♫ řekl(a)...

takove vsechno holcici :))

DIDI and NATIE řekl(a)...

elle diář mám taky, je úžasný že?:) natie