1/05/2011

My passion was Walt Disney =)

 Protože jsem nemocná,tak se nudím....prohlížím nějaké stoleté věci a napadlo mě,co jsem dělala, když jsem byla malá a nemocná........ANO vím, koukala jsem na Disneyho pohádky!Na zvoník od matky boží,Hercula,Pocahontas,Mulan,malou mořskou vílu atd..... na všechny! ikdyž nejoblíbenější byla Pocahonas, kterou jsem pak dostala i jako barbínu :D

Jako malá jsem milovala Disney pohádky, i když....možná i pořád miluju :D mají krásné barvy :D ano,jsem asi divná :D
Mojí nejoblbenější postavičkou byla Pocahontas a Jasmine a Mulan =) Ráda jsem se s nima stotožňovala(když jsem byla malá)

A úplně první film,který jsem viděla v kině byl Lady a Tramp =))

Máte taky nějakou oblíbenou postavičku od tvůrců Disney?

5 komentářů:

M řekl(a)...

nejsi divná ANI TROŠKU! :D Já Disneyho miluju pořád, ty pohádky jsou nesmrtelné a nádherně nakresné ^^

Foly D. Sante řekl(a)...

ja mám rada všetky princezné. Ale najviac asi cinderellu:)) s osobných dôvodov

kouk řekl(a)...

tak moje nejoblíbenější dysneyho postavička byla/je :) Jasmine a Popelka :)

czech foreigner řekl(a)...

Miluji Disney pohádky do dnes :D A nejlepší jsou kráska a zvíře!

Unknown řekl(a)...

Disneyho miluji dodnes a mohla bych pořád koukat na jeho pohádky o Kačerovi Donaldovi, o Mickeym ... :) je to prostě něco, co je součástí našeho dětství a líbí se to i v dospělosti :)