3/22/2011

22.3.

No fajn! Od vcera mi neni dobre a lezim v posteli...ze by na me neco lezlo?! :( neee,nechci! A zrovna je venku tak hezky( teda aspon sem to tak videla z okna :D)
Dlouhou dobu si ted nesmim! Koupit ZADNY prsten! V posledni dobe se mi tady nejak nakupily a ja je nemam kam davat :D a moje zrcatko uz stagnuje.
Taky mam dalsi novinku..no novinku...proste jsem uz konecne videla Cernou labut! Juupi :D muzu Vam rict,ze se film dostal do meho seznamu TOP (ne,ze bych nejaky mela :D ). Bylo to tak fantasticky! A Natalka je fakticky bezkonkurencni,jeji herecky vykon? Obdiv! A jestli jste to jeste nekdo nahodou nevidel,tak honem honem! :)

Mejte krasny den a ja se du potit....(do postele a sama!:D)

4 komentáře:

Julia ♫ řekl(a)...

Brzo se uzdraV!!!

▲Tyna řekl(a)...

taky jsem dneska padla do postele..ale musim se do čtvrtka nutně vyléčit, nemáš nějaký tip?:D
jdu kouknout na black swan asi :D

Markét• řekl(a)...

Rychle se uzdrav! :)

Jedikats řekl(a)...

marodit, kdyz je takhle krasne, to by byla vazne skoda- tak preji brzke uzdraveni! :)