3/15/2011

four photos with clouds

Dneska jsem zůstala doma-není mi nějak dobře a večer du ségře na ples,tak musím být Ok....
Vytvořila jsem fotky s mráčky.Podkladové mraky jsem fotila,ostatní je weheartit. :)
Yell

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

to je krasne nehodou!!! proste to vypada jako dnesni den, nemuzu si pomoct :o)

Anonymní řekl(a)...

páni, super nápad i provedení! :))

Anonymní řekl(a)...

krásné :) a ty květinové botky.. áách, ty jsou boží! kéž bych takové někde sehnala... nevíš o něčem? :) kde jsem se dívala, všude ty vzory byly takové nehezké.

Anonymní řekl(a)...

Ty fotky jsou krásný, je to super nápad a vypadá to skvěle :)

Evča řekl(a)...

Ahoj, prosímtě poradila bys mi jak tohle udělat?? nevím jak na to. :)

▲Tyna řekl(a)...

krásné! taky jsem nedávno dělala pár mráčkových fotek!!:)

Selmice řekl(a)...

Inspirující!