3/16/2011

Francouzský styl....

Oh ano! miluju ho! Dnes jsem poprvé (a zcela né naposled) navštívila jeden krásný obchůdek provoněný Francií. Můžu Vám říct,že ten pocit a ta atmosféra, která na mne vdechla,hned jak jsem tam vešla.......je nepopsatelná! Byla jsem v ráji! Hrál zrovna krásný šanson,když jsem vcházela,takže prostě Francie,jak má být!
Nejraději bych se do toho obchodu nastěhovala :D V obchůdku je i menší francouzská kavárnička,prostě pecka!

a kde že jsem to byla? =)
http://www.interierdelart.cz

Chtěla jsem sem dát fotky z toho obchodu a kavárničky ,ale nejdou stáhnout,takže se budete muset podívat na jejich stránky =)
Přidávám alespoň podobné fotky =)-
provensálský styl...

  jooo,tady budu jednou bydlet! =)

no a alespoň toto jsem si odnesla jako suvenýr z toho báječného obchodu! =)

11 komentářů:

Unknown řekl(a)...

ten treti obrazek je tak francouzsky, az jsem z toho zacala mluvit v duchu francouzsky!!! i kd\yz to neumim! :oD

Zuz řekl(a)...

neskutočná nádhera.

michelle řekl(a)...

nádhera:) perfektni.. ten pokojícek s potýlkou se srdickama a medvidkama nemá chybu .. jako pro princeznu ! :)))

Vera Paradis řekl(a)...

ked tam budeš bývať zavolaj prídem :D

Hráč řekl(a)...

meet up je v sobotu od 13:00 do 15:00,Hub Praha, Drtinova 10 a je na to událost na FB kdyžtak

Hráč řekl(a)...

tak jak vidíš, mě právě anonym napsal, že můj blog je jen chabý pokus a já jsem jiná liga, takže asi zůstanu doma :D

▲Tyna řekl(a)...

aaa, umírám! taky miluju francouzský styl.)

MademoiselleM řekl(a)...

Jéé, ten obchod velmi dobře znám! :) To na poslední fotce je skicář nebo diář? Už jsem tam delší dobu nebyla, tak musím taky někdy zaskočit a kouknout, co mají nového:)

Markét• řekl(a)...

nádhera!

Anonymní řekl(a)...

hned se jdu na jejich stránky podívat, abych zjistila, co je to zač :) ten blok je krásný a já bloky miluju :D

Be awesome, Kitty řekl(a)...

Tak až se tam nastěhuješ, tak si piš, že já ti tam budu chodit zpívat zamilovaný serenády pod barák...jenom kvůli těm růžovým oknám!!