3/05/2011

Friday

Včera jsem po škole absolovala menší návštěvu Harfy...toho obchoďáku :D Šla jsem se hlavně podívat do nově otevřeného HMka.Popravdě, nijak mě nezaujalo. Co mě ale zaujalo, byli věci v Bijous Briggite (omluvte mě,nikdy si nezapamatuju, jak se to píše :D), ale vy určitě víte o čem mluvím :D, ale ty ceny =(

V Gate jsem si koupila tyto naušnice (níže na fotce) jen za 38,- =)))) a večer jsem si vyrobila ještě jedny DIY mašličkové.
Na první fotce můžete vidět pro mě nejlepší kůru na vlasy! (DM drogerie).Také můžete vidět několik ŽaŽ....už jsem mnohokrát slyšela,že se změnila a že je děsná a blabla! ale já jí mám ráda! Líbí se mi,že tam nejsou jen věci o módě a taky,že stojí 29! a ze všeho nejradši mám ráda fejetony Emmy Brannan!!
Jo, a dneska mi držte palce.....jdu na konkurz muzikálu Hamlet :D

Děkuji za neuvěřitelných 150 followers!!!!
a na závěr něco sladkého pro Vaše oči! - pro mě i do pusy :D

11 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ženu a život po změně redakce mám taky ráda:) A přeji hodně štěstí s tím konkurzem!!

Foly D. Sante řekl(a)...

pekné naušničky tie s mašľou. A gratulujem k peknééému číslu:)


giveaway u mňa na blogu

Mirka řekl(a)...

S tou Bijoux Brigitte to mám stejně. Věci tam mají nádherný, ale ty prachy se mi za to dávat moc nechce. I když je fakt, že pár věcí odtamtud mám (naposled třeba sadu ovocných náušniček za 100,- - byly ve slevě ;)).

Hodně štěstí na tom konkurzu! :)

Vera Paradis řekl(a)...

Dokonalé náušnice

Unknown řekl(a)...

konkurz???? vazne???? a co presne???? drzim palce vsechno!!!!

▲Tyna řekl(a)...

mnam! tuhletu čokoládu naprosto miluju! jestli je to ta za 20 korun rozdělená na čtverečky:D

Katy řekl(a)...

žena a život je takhle levná??? :-O to jsem nevěděla a rozhodně si ji musím koupit a zhodnotit!:D
A rozhodně dej vědět, jak ten konkurz, upřímně Ti moc přeji, abys uspěla, Yell!

Anonymní řekl(a)...

Jůů, ty náušničky jsou boží!!:-) Prosímtě, ta maska na vlasy i barví??Na jaký typ vlasů je a kolik stojí?? Děkujii!!:-)
Agnees

Siena in Style řekl(a)...

mnam cokolada a ZaZ taky obcas ctu;)

Soví Mládě řekl(a)...

ty mašličkový sou krásný!

Anonymní řekl(a)...

ty nausnicky z Gatu jsou uzasne, taky je mam :D a ty tvoje vlastni jsou taky kraasny :]