3/24/2011

PIM´s kouzlus mňamózus

  • Gickr helps you to pimp your myspacePřeju si přání....(nebýt nemocná)
  • Myslela jsem,že mi pomůžou kouzelné PIM´s,ale nic!
  • Nic se nestalo! ...
  • Pořád jsem nemocná a nebaví mě to!
  • Kouzelným PIM´s nevěřte...
  • Žádné přání Vám nesplní....
  • Ale dobré jsou to jim neberu :D
  • Nemám Vás ráda, vy zrádkyně!

8 komentářů:

Mia řekl(a)...

:DD To je vtipné!
+ Už se konečně uzdrav:*

Dasha Soliman řekl(a)...

:D Skvělá animace! Přeji ti brzké uzdravení! :*

michelle řekl(a)...

super animace :D:D

Unknown řekl(a)...

No, je videt, ze se nudis.... ale pekna animace to jako jo! at se uzdravis!

Anonymní řekl(a)...

Jéé ta animace je pěkná :D Brzy se uzdrav!! :)

Hráč řekl(a)...

sakra a já si taky chtěla něco přát :( koukám, že jsi sice nemocná ale neztratila si kreativitu, aneb výborná animace !!

Nicol řekl(a)...

MILUJU pims!!!!

shaper řekl(a)...

roztomile:)