3/18/2011

tak,dnesni post je uz 300! To je teda sila :D
Pisu tyhle blaboly,pritom koukam na Amelii (z Montmartu) a taky koukam na stranky francouzskeho institutu. Nic moc extra program,ja vim!

Dneska mam nejakou divnou naladu,premyslim nebo spis rozjimam nad pitomejma otazkama....muzu Vam taky rict,ze se tesim az odmaturuju! Cekam,ze se neco zmeni....muj dosavadni zivot me moc nebavi, moje prestavy o mem zivote se velmi lisi od realu,chjo.Jednou se odstehuju....Jsem dvoji osobnost,jedna Francie, druha Spanelsko...jednou temperametni,jindy zas zasnena....
Jednou chci natocit film,napsat knihu,nakreslit mega portet,slozit hudbu....ted trochu snim,ale chci aby tu po me jednou neco zbylo,neco z meho srdce,co bych chtela predat dal.....proto si mozna vytvarim svuj blog,je to vec,ktera me moc bavi a tak trochu si tu vytvarim TEN Svet!
Vite,prijde mi strasne krasny psat sve myslenky nekam,kde si svet utvarite,takovy jaky chcete a kde Vas nikdo nepeskuje,co delat a co si myslet..ach ty myslenky,ne je jen mit schovane v deniku ci ve sve hlave. Rada se tu realizuju....

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

krásný myšlenkový tok=)

Shary řekl(a)...

naprosto s tebou souhlasím :o) už aby ta maturita byla za námi ;) mimochodem krásný blog nechceš spřátelit? :o)

Katie řekl(a)...

To je vážně pěkně napsaný .. Mám podobné úvahy takže tě naprosto chápu :)

Katie řekl(a)...

Vážne skvělé myšlenky :) mám podobne sny.. Neříkám ze úplne stejně, ale rozhodne ´am taky takové sny . :) myslím, že je dobre mít nejaké takové cile či sny :)

Ruthi řekl(a)...

ja zatim nad maturitou nepremyslim, je to celkem daleko, ale taky bych byla rada aby byla za mnou.. jinak hrozne se mi libi jak uvazujes nad svou povahou, nebo jak bych to rekla.. :]