5/16/2011

DIY bracelets

Včera večer jsem měla chuť si něco vytvořit,ale protože jsem nenašla ani nic,co bych mohla přešít, dozdobit či na to namalovat svůj výtvor, tak jsem vzala svou krabičku (mega krabici) s korálky... A hluboko dole sem našla tyhle zlatý a pár velkejch mentolově zelenej korálků. Jen jsem je navlíkla a mám 3 nový náramky. Myslím, že je to pěkná kombinace...
Posuďte sami =)
PS: ve skutečnosti se více lesknou a jsou světlejší-hlavně ta zlatá...



5 komentářů:

Léa řekl(a)...

Wow! Tak ty se ti teda povedly! Si šikulka! :))

France baby řekl(a)...

Vypadá to moc hezky! :))

Shary řekl(a)...

ta kombinace zlaté se světle zelenou vypadá moc dobře :)

DeeDenisa řekl(a)...

Pěkné:-)

Margaret řekl(a)...

wow!! Jsou opravdu krásné ;) ani bych neřekla, že jsou dělané doma, spíš vypadají jako kupované :D
Jsi šikulka ;)