5/10/2011

Live is....

  1. po ústní maturitě je mi moc fajn!
  2. relaxuju,lenoším a moc si to užívám =)
  3. dneska jsem měla poprvé sushi...no jako já nevim,ale že by to byla zas taková delikatesa :D ale fotogenický to je!
  4. od mamky jsem dostala kabelku...
  5. koupila jsem si pásek a byla to láska na první pohled
  6. ráno jsem sledovala pomalého šneka na ulici
  7. začínám jít do boje s kily nabraným z předmaturitního stresu...
  8. objevila jsem botky,které jsem si koupila na jaro ještě před maturou =)
  9. a teď si du číst Lipstick jungle!
  10. mějte se krásně! =)

9 komentářů:

fitveronika řekl(a)...

Live is... Beautiful ;)

Janka řekl(a)...

Tie boty su perfektne !! :)

Vera Paradis řekl(a)...

dokonalé fotky ako vždy a to sushi mne chutí ale nepatrí k mojím naj jedlám :)

Kik:) řekl(a)...

jééj krásne fotečky!!!tá cica je strašne zlatá:))a skvelá kabelka:P

Zuz řekl(a)...

jeee Lipstic Jungle ja milujem ! :)

Karolína B. řekl(a)...

gratuluji ke složení ústní části, palce držíme i dál :))

káča řekl(a)...

ty boty jsou krásné....a ten salátek...

Dazzlicious řekl(a)...

Tu knížku od Candace si musím přečíst, už se na ni chystám delší dobu, takže ses mi trefila do vkusu :) A ten pásek a boty jsou úžasné ♥ Jinak gratuluju k úspěšnému složení maturity!!

Markett řekl(a)...

Nádherné botičky! :)