6/21/2011

la vie

Chci se omluvit,že poslední dobu moc často nepřispívám,nějak si teď užívám více života...

Souhrn:
Čtvrtek: utrácení peněz ve všech možnýcha nemožných obchodech, kde vykukovaly slevy- převážně Háemkovské červené kartičky! -možná Vám něco ukážu! :P a shánění dárků...
Pátek: úklid,procházka, Arkády se ségrou a večer maturitní večírek ze kterého jsem přišla v 6 ráno-čili už tu máme sobotu!
Sobota: spaní 2,5 hodiny, poté pomáhání tetě se stěhovaním /7 pater nahoru, 7dolu..../ běh do koupelny na zkrášlení a následky úprk na kámošky oslavu- poté další běh /málem jsem umřela :D/ na tramvaj v pozdních ranních hodinách na podpadcích!
Neděle: šílený bolehlav, okysličení s Meggie venku, rozsednutí třešní- jsem šikula!zmoknutí až na kost a čaj u kamarádky...a učení se not!
Pondělí: ráno se probudila obluda a letěla celá nervózní na příjímačky /jazzový zpěv/ a po propařeném víkendu se mi zpívalo fakt dobřě :D po stresu další stresový úpr na metro a odjezd směr maturitní vysvědčení. Koupila kytku,kterou  ale ofouknul vítr a z květu zbylo prd,takže bylo následné trhání růže v nějakém parku (omlouvám se...)Hektické dny jsem zakotvila u vínka s přáteli =)

5 komentářů:

Len řekl(a)...

Páni, rozhodně se nenudíš ;). Tak teď už nastene jen relax... ;)

Anne řekl(a)...

Pěkně prožití pěti dnů :D ty se nezastavíš, jak tak koukám :)

Unknown řekl(a)...

tak užívej nejdelší a nejhezčí prázdniny:) A upřímně doufám, že to na příjmačkách vyšlo.
http://fullandeveryday.blogspot.com/

DeeDenisa řekl(a)...

Ty jo! Docela dost na týden. Prosím, prosím ukaž nám co sis koupila v HM!!! :) Jsem zvědavá.. :-)

Dazzlicious řekl(a)...

Jéé už se těším na slevy v H&M :) A to je dobře, že si užíváš života, tak by to mělo po maturitě vypadat :)