7/12/2011

bonne journée avec le plus doux

Včera jsem měla super den!
Přijela kámoška,kecaly jsme,ládovaly se zmrzlinou Haagen-Dazs,byly na procházce Prahou,koukaly na filmy,šly navštívit moji tetu,hledaly pro mě makeup. atd.......no prostě parádní holčičí den :D Já vim,že Vás to vůbec nezajímá,co jsem dělala,ale tak něco jsem napsat musela :D V poslední době nějak nevim,co psát :D Takže radši přejdem na fotky (který taky jsou tak trochu o ničem..) :D
 Yell Yahodová..jméno mé :D
 na hrad!
 DIY náramek s Eiffelovkou...
 tety kocour...
 sochy-střecha Rudolfína
 nejlepší zmrzlina,kterou jsem kdy jedla!
 sehnat makeup je pro mě vždycky utrpením....žádnej nebyl nikdy perfektní...tak snad tenhle?!
 krása krása
 mňáááááám :D
 bez komentáře...:D

14 komentářů:

Nikol řekl(a)...

jee ten náramek chci chci! vyrob mi taky jeden :D
www.th3runway.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

pěkný blog

Anonymní řekl(a)...

prosímtě jaký máš model Nikonu ? :)

Unknown řekl(a)...

Nikolka: ha :D nj,ale už nemám pidi eiffelovku =/
Marísek: děkuji =)
Anonymní: Coolpix L100

Unknown řekl(a)...

Kolem té zmrzky chodím v obchodě pravidelně... takže doporučuješ, jo? :)

Unknown řekl(a)...

Eva Liliana: naprosto! =P

Malin řekl(a)...

Nééé... dala bych si...

daniela řekl(a)...

kocourek je roztomilý :)
pro mě je taky boj vybrat dokonalý makeup, co by mi seděl. v pdostatě bych na to asi sama nikdy nepřišla, který je pro mě ideální. byla jsem v DM a zrovna tam u Max Factoru stála paní kosmetička a radila. a vybrala mi na základě údají o mé pleti makeup a pudr, které mi oba dokonale padnou. s mastnou pletí je vždycky boj a tak i s tímto makeupem se mi během dne zmastí, ale umí to docela hezky radukovat, narozdíl od jiných makeupů co jsem kdy zkusila. jakou pleť máš ty?

Hráč řekl(a)...

Na té první fotce ti to moc sluší :) . A zní to jako moc fajn den. Já mám poslední dobou šíleně nápadů na blog, ale tím vedrem, se mi nechce nic dělat :D.

Celeste řekl(a)...

tenhle make-up mám, je docela dobrý. :)
sluší ti to!

Paula řekl(a)...

tu zmrzku ráda taky nekdy zkusim:) a na te prvni fotce ti to strasně mooc slusi!:)

P.S:takovehle dny mam taky rada :)

Fann. řekl(a)...

aaach , dala bych si tu zmrzlinu. :P

Martin Faltejsek řekl(a)...

ta neskutečně drahá zmrzlina mě už strašně dlouho láká, ale nikdy se mi za ní nechce utrácet! :D