7/10/2011

il fait chaud

Dnes jsem musela jet na skok domu kvůli focení na Fler. No a cestou jsem se stavila na Chodově :D
Fotky z dneška...
 venku.....a bylo neskutečný vedro!
 ségra na mě nevidí :D
 nový pokojový sprej =)
 Megginky tajemný pohled...
 vařila jsem oběd...
 a takhle mě moje sestřička miluje :D
 nové triko HM a Cáčkový náhrdelník za 30,- :D
přišel mi dáreček z Oriflame....=)

6 komentářů:

Audrey řekl(a)...

Jéé, tak ten náhrdelník za 30 bych brala:-)
lepele-mele.blogspot.com

Malin řekl(a)...

Tvoje sestřička má naprosto skvělý vlasy ;)

Netty řekl(a)...

To tričko mám v černé a miluju ho:)

Dazzlicious řekl(a)...

Krásný náhrdelník, no za 30kč, neber to :)

Paula řekl(a)...

máš krásnou ségru,super všechny fota:) a oběd, co jsi uvařila vypadá super;)

Unknown řekl(a)...

Máš krásnou sestru :)