8/29/2011

denní líčení-recenze

Dnes tu pro Vás mám takovou mini recenzi,čím se teď maluji..=)
Třeba Vás inspiruji ke koupi,třeba ne =) Je to jen můj názor,každá máme jinou pleť a každému sedí něco jiného,takže je jasné,že produkt musíte vždy samy realisticky zhodnotit =)
Mám lehce nažloutlou kůži,takže se nejvíce můžou inspirovat ti, kteří mají podobnou =)

Tak začneme....

 1. Líčení vždy začínám krémem (nemám nafoceno) -
používám kakaové máslo (Ziaja)-prodává    Rossmann.S tím jsem maximálně spokojená! 
Miluju kakaové máslo,takže mi moc voní. Jeho konzistence je hodně tuhá,ale to mi více méně vyhovuje,protože na tváři se rychleji vstřebá....
cena: 44 Kč

 2.  rozjasňující makeup Yves Saint Laurent SPF20. Je celkem světlý,ale krásně rozzáří pleť. Stačí Vám jen malinkatá kapička a potřete s ní celý obličej! Takže vydrží opravdu hodně dlouho! A taky neskutečně voní, mě to připomíná meloun (takovej ten oranžovej). 
     cena cca: 1270Kč

3. Makeup Rimmel-Match Refection-odstín druhý
Nejlepší makeup jaký jsem kdy měla! Úžasně kryje!
Ale každé nesedí, jak jsem slyšela.
Naprosto doporučuji!
cena cca 200Kč
4. V létě moc pudru nepoužívám,protože pleť mám suchou,takže bych byla jako suchá švestka :D
A raději jí mám hezky prozářenou makeupem =)

5.Oční stíny Essence-party all night (35) Pigmentace je dobrá,jen nanášení z paletky je dost obtížné.
Barva perleťová,taková lehce bronzová a stříbrná. Řekla bych,že moc hezké,obzvlášť na slunci!
Na očích drží docela dobře.
Cena: 34Kč

6. Někdy mám náladu na linky,tak si je dělám místo stínů =).
Rimmel-Exaggerate-black.
S těma jsem naprosto spokojená! Dělají silnější linky a to mi vyhovuje!
Barva je plná a dlouho vydrží!
Cena: cca 100Kč

7. řasenka... Řasenek jsem vyzkoušela snad milion. Žádná nebyla ta nej! =(
L´oréal-volume milion lashes....já teda nevím,ale svůdný pohled a milion řas mi rozhodně neudělá!
Sice se neslepuje,ale žádný extra velký efekt nedělá!
cena: cca 300 Kč

8. tvářenka Too Faced-Mocha.
Pro zvýraznění-zúžení je naprsto skvělá! Má v sobě jemný třpyť,takže dodává svěžest.
Barva je taková světla kakaová. Svěle se nanáší a vydží snad i spoustu dní :D To jsem nezkoušela,protože se večer odličuji,ale tak hádám :D
A jako bonus má neskutečně hezký obal+ zrcátko!
cena: 420 Kč

9. Rtěnku používám podle nálady nebo podle doplňků a oblečení.
Nejčastěji YSL-rouge volupté 6 a 9
Dnes bych Vám ale chtěla představit,tu kterou se maluji nejčastěji,protože je neutrální.
MAC-cremesheen modesty
Barvou jsem uchvácena protože je hodně nude a rty Vám přirozeně zvýrazní!
Navíc má chuť vanilky,což je opravdu yummy! :D Konzistence super a výdrž na 1 =)
Cena: 500 Kč

Doufám,že Vás moje recenze denního líčení alespoň trochu bavila a třeba i inspirovala =)

8 komentářů:

Siena in Style řekl(a)...

recenze muzes delat casteji, bavi me:)
http://sienastyle.blogspot.com/

Unknown řekl(a)...

super recenze , jen zvÝraznění je s tvrdym y :)

Malin řekl(a)...

Díky za tipy :)

evie řekl(a)...

ten kakaovy krem mam aj ja:)) myslim, ze je idealny na zimu:D a po tom mocha mi amore tuzim:) tienik na oci mam tiez:) takze mame podobny vyber a inak uper recenzia!!!:)a normalne si ma navnadila na ten YSL ale musim dominut zasoby a nasporit:):D

Jeannette řekl(a)...

Dobrá recenze! Mám stejný make-up ale v tekuté verzi:)

Krásný den! řekl(a)...

Mě zaujalo hlavně to tvoje zrcadlo xD Když jsem byla malá tak sjem měla to samé v růžové barvě a lituju že jsem ho asi někde vyhodila...nechala bych ho opálit aby bylo jen dřevěné =)

Tereza řekl(a)...

Skvělá recenze ;-) Ten Rimmel make-up také používám a hlavně teď přes léto mi skvěle vyhovuje.

Karolína B. řekl(a)...

mám moc ráda tenhle typ příspěvků :) chci vyzkoušet tu tvojí řasenku, mám ráda ty s "gumovými" štětinkami, celkově lépe se mi s nimi pracuje.