8/05/2011

Paříž

Protože se na mě kámoška vybodla,tak zas nemám s kým jet! =( Můžu Vám říct, že mě to teda pěkně naštvalo,protože kámoška  mi přes 20 dní neodpovídala,radši to nebudu víc rozebírat!!
Tak mě napadlo, moji milý čtenáři jestli by si z Vás někdo nechtěl jet na výlet se mnou do Paříže =) Na datu bychom se samozřejmě domluvily i na dalších detailech!
Kdo by měl zájem, tak piště =) Budu ráda!
Yell Yahoda

11 komentářů:

Paní Méďová řekl(a)...

To je ale potvora:/
Doufám, že najdeš někoho, kdo se na Tebe nevybodne :o)

Martina řekl(a)...

to je mi líto! :/ snad někoho najdeš kdo s tebou pojede :))

www.myamericandr3am.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

Právě jsem na tvůj blog narazila ale už dlouho plánuju jet do Paříže takže mi to nedá a musím se zeptat na jak dlouho dní by si chtěla jet?

Unknown řekl(a)...

Veronika: 3,4,5,6 dní....záleží podle ceny =)
kdyžtak mi napiš na mail =)
yellyahodova@email.cz nebo do zpráv na FB =)

Luna Baratheon řekl(a)...

To teda není moc kamarádka, já bych jela hned, ale neznáme se,takže asi těžko by jsi mě vzala :)

Lenna řekl(a)...

Škoda, že nemám penízky, tam bych hned jela :) Snad někoho najdeš :)

Koko řekl(a)...

Ani nevíš, jak ráda bych jela. Jenže nemám tolik peněz a navíc mám plný diář doučování:(

Anonymní řekl(a)...

Asik každá by tam ráda jela i já ale neznáme se :)

M. řekl(a)...

no pokud by ti nevadilo jet až v září lidně pojedu :)

Veru řekl(a)...

jak jsem už v některých komentářích četla: Paříž bych strašně ráda navštívila, ale vůbec se neznáme, tak by to bylo zvláštní...

L.A.N.Y řekl(a)...

Já bych jela hned a nemám ani moc problém jet s někým uplně cizím (prostě budu doufat, že bysme si rozumněly), ale i když mám skoro 19 tak má u nás hlavní slovo mamka a jelikož tě nezná, tak by mě nepustila:(