9/26/2011

mymakeupcollection-video


9 komentářů:

Jeannette řekl(a)...

Pěkné video:)

Anonymní řekl(a)...

můžu se zeptat kde jsi sehnala no nevím jak to nazvat :D "poličky se zrcátkem" ? :) je opravdu úžasná!

Táňa řekl(a)...

škoda že jsi to vzala tak hopem a nemluvila u toho třeba, pořádně jsem si to nestihla všechno prohlídnout a tak :)

Unknown řekl(a)...

Natálje: no mluvit jsem do toho echtěla,protože můj hlas zní hrozně :D a už i tak se to nahrávalo přes 3 hodiny na net:D

ebuu řekl(a)...

Jéé mně taky chybí hlas. Škoda!

http://pieceofebuu.blogspot.com/

Anonymní řekl(a)...

No, tu toaletku ( nebo takový odkladač se zrcádkem :D je těžké to nazvat) máme doma taky, ale ruzovou, ale ted nevim, jestli ji nepůjdu najít. Vůbec newim kam se za tu dobu poděla :D Jinak, hezké video ..-EN

Lucka řekl(a)...

70% ? Vážně? A kde?:-)

L.A.N.Y řekl(a)...

Ty toho máš tak málo:D mě se to vždycky strašně líbí, když má někdo jen pár kousků, to máš z každého výrobku radost, kdežto já mám čyři plné šuplíky a pořádně si ani nepamtuju co tam je

Anonymní řekl(a)...

hezké video ;) jinak kde si sehnala tu skřínku prosím je moc hezká luci :)