9/22/2011

nalepé řasy-outfit

Nechápu,jak někdo může nosit normálně nalepené řasy. Já ty své  od ELF zkusila poprvé a připadala jsem si jako bych na řasách měla kartáče :D Taky jsem je po focení hned sundala! Připadala jsem si v nich jako maska...

Omlouvám se, ale dnes se nějak fotky nepovedly =( Jsou celý nějaký rozmazaný,barvy divné atd.
Fotila ségra..

12 komentářů:

Lenka B. řekl(a)...

řasy vypadají hezky, ale spíš tak na večer :) a moc se mi líbí ta fotka s tím zrcátkem!
Fashion&Chocolate

Karolina (FPT) řekl(a)...

TO psanicko je krasny, nejspis mi to nejak uniklo ale muzu se zeptat odkud je?

Andy řekl(a)...

Skvělá outfit ! Hrozně mě baví,jen čím dál víc fotek :)

Dasha Soliman řekl(a)...

To růžové psaníčko se mi moc líbí, je krásné!
Já jsem taky chtěla zkusit ty jednorázové nalepovácí řasy, ale mám z toho trochu strach. :) Ale musím uznat, že Ty máš moc pěknou tvář, že ani nějaké umělé řasy na zvýraznění nepotřebuješ! .)

Pralinka řekl(a)...

Prý fotky se nepovedly... fotila ségra :D. To je skvělý :D
Ale sluší ti to :)

Jeannette řekl(a)...

Krásné řasy! Já je zkoušela jednou,zbytečně,mám své tak dlouhé a zatočené že se mě i tak lidé ptají jestli jsou moje:)

Táňa řekl(a)...

to psaníčko je krásný a přeháníš! fotky jsou krásný ;)

s nalepovacíma řasama souhlasím, neni nad ty své ;)

daniela řekl(a)...

náhodou jsou ty fotky dobré :)

Veronica řekl(a)...

oo jako panenka..:)

ebuu řekl(a)...

No ještě, že dáváš víc a víc outfit postů. Neskutečně Ti to totiž sluší!

http://pieceofebuu.blogspot.com/

Martina řekl(a)...

ty řasy vypadají úžasně! a to psaníčko <3

evie řekl(a)...

na fotkach vyniknu krasne, len ono to bude asi tym, ze ich mas dost dlhe a to moze niekedy vadit:), ja som si raz nalepila jednu zle a potom ma cely cas tahala:)