9/22/2011

nalepé řasy-outfit

Nechápu,jak někdo může nosit normálně nalepené řasy. Já ty své  od ELF zkusila poprvé a připadala jsem si jako bych na řasách měla kartáče :D Taky jsem je po focení hned sundala! Připadala jsem si v nich jako maska...

Omlouvám se, ale dnes se nějak fotky nepovedly =( Jsou celý nějaký rozmazaný,barvy divné atd.
Fotila ségra..

13 komentářů:

Elle ღ řekl(a)...

řasy vypadají hezky, ale spíš tak na večer :) a moc se mi líbí ta fotka s tím zrcátkem!
Fashion&Chocolate

PlumFoolery řekl(a)...

TO psanicko je krasny, nejspis mi to nejak uniklo ale muzu se zeptat odkud je?

Kockandy řekl(a)...

Skvělá outfit ! Hrozně mě baví,jen čím dál víc fotek :)

Dasdusha řekl(a)...

To růžové psaníčko se mi moc líbí, je krásné!
Já jsem taky chtěla zkusit ty jednorázové nalepovácí řasy, ale mám z toho trochu strach. :) Ale musím uznat, že Ty máš moc pěknou tvář, že ani nějaké umělé řasy na zvýraznění nepotřebuješ! .)

Pralinka řekl(a)...

Prý fotky se nepovedly... fotila ségra :D. To je skvělý :D
Ale sluší ti to :)

Jeannette řekl(a)...

Krásné řasy! Já je zkoušela jednou,zbytečně,mám své tak dlouhé a zatočené že se mě i tak lidé ptají jestli jsou moje:)

Natálje řekl(a)...

to psaníčko je krásný a přeháníš! fotky jsou krásný ;)

s nalepovacíma řasama souhlasím, neni nad ty své ;)

DANIELA řekl(a)...

náhodou jsou ty fotky dobré :)

Veronica řekl(a)...

oo jako panenka..:)

ebuu řekl(a)...

No ještě, že dáváš víc a víc outfit postů. Neskutečně Ti to totiž sluší!

http://pieceofebuu.blogspot.com/

Lauren. řekl(a)...

ty řasy vypadají úžasně! a to psaníčko <3

evie řekl(a)...

na fotkach vyniknu krasne, len ono to bude asi tym, ze ich mas dost dlhe a to moze niekedy vadit:), ja som si raz nalepila jednu zle a potom ma cely cas tahala:)

Baladas Mp3 řekl(a)...


My sweet friend, very nice and interesting you site.
When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
This Saturday September 24, ten ballads from Czech Republic and Slovakia.
In the texts, a bit of everything.
I am a broadcaster of Argentina.
Best regards from Rosario-Argentina
Albert.
http://baladasmp3.blogspot.com