9/03/2011

připadá mi....

Připadá mi,že nějak ztrácím více soukromí než předtím....Jak často Vás ovlivňují negativní komentáře a připomínky k Vašemu blogu? Přijde mi,že čím víc se mi to tu rozjíždí,tak tím víc mi to vadí. Kam se můj blog rozjíždí?! Možná se rozjíždí úplně někam,kam ani nechci aby jel...Možná bych měla odcouvat a vrátit se na zpáteční kolej. Takhle mě to totiž nebaví. Chápu, každý má nárok na názor,jenže mi to někdy přijde nemístné. Okay, ovlivňuje mě to...Beru blog jako zábavu a útěk od reality,ale momentálně mi to moc nepomáhá....
Nevím co si o tom myslet,ale vadí mi to.....
Poslední dobou zaznamenávám více negativa a nevím čím to....dělám snad něco špatně?
Já nevím,ale mrzí mě to...

8 komentářů:

Táňa řekl(a)...

na hnusný komentáře kašli, to je normální. taky mě to mrzí, ale nic s tím dělat nemůžeš. prostě to smaž a vůbec si toho nevšímej..
tohohle přesně chtějí docílit. to ty ale nesmíš dopustit.. vždyť strašně moc lidí má tvůj blog rádo :)

Kath řekl(a)...

Pokaždé se najdou nějaké závistivky, z toho si nic nedělej :). Potrefená husa se vždycky ozve.. Čím víc bude blog známější, tím budou přibývat i lidé, kteří mají negativní úmysly a tak je to při všem. Mě se tvůj blog líbí a inspiruji se zde. Nejspíš asi budeš muset zatnout zuby, byla by škoda, kdyby jsi skončila, ještě kvůli tomuhle ;) :)

Hráč řekl(a)...

poradím ti, podívej se ke mě na hubnoucí blog, co dokážou někteří napsat !! Hned uvidíš, jak zlí dokážou lidé být. Jen, že jsou anonymní....opravdu se nevyplácí sdílet soukromí na internetu. Vím to z vlastní zkušenosti.

ebuu řekl(a)...

Anonymně na internetu je hrdina každý. Takže hoď za hlavu anonymy! Já si vždycky představuju, jak musí vypadat. Protože člověk, který je se sebou spokojený nemá důvod někoho shazovat! Takže je to nějaký nevyrovnaný chudák!

řekl(a)...

Myslím si,že nic špatného neděláš. :) Je fakt,že sem se s negativním ohlasem ještě nesetkala díky bohu, ale i tak nenech se ovlivnit. :)

Jedikats řekl(a)...

Souhlasim s Ebuu. Rekla bych, ze jedine, co ma cenu brat v potaz je konstruktivni kritika, co ma hlavu a patu, od nekoho, kdo se pod to nestydi podepsat. Na nejake anonymni zvasty se vykasli, protoze to pise nejaky srab, ktery si tim leci komplexy...

Katy řekl(a)...

Milá Yell, to je právě přesně ten důvod, proč nikdy nechci, aby byl můj blog nějak úspěšný, měl příliš mnoho čtenářů apod. Mě totiž negativní ohlasy ovlivňují úplně neuvěřitelně moc a přesně jak píšeš-blog je pro mě koníček, zábava, sdílení toho, co mám ráda a ne, abych se stresovala z toho, co zase najdu za připomínky. A nejvíc mě vytáčí, že píšou jako anonymové-to je teda frajerství! A vůbec jim není trapné, když naopak Ty na blogu ukazuješ celou svoji osobu/osobnost. Takže bych Ti moc ráda poradila, aby sis je tak nebrala, ale vím, že třeba mě to prostě nejde.. Několikrát jsem přemýšlela, že bych třeba blog uzavřela veřejnosti. Určitě ale nekonči úplně, mám Tebe a Tvůj blog moc ráda :)

Terezsia řekl(a)...

ja mam tvuj blog vazne moc rada, bavi me! je prijemny, pri zemi a prirozeny! na nejaky zamindrakovany anonymy se vykasli, za to ti urcite nestoji. navic by nas bylo hodne smutnych, kdybys blog ukoncila.

btw. ackoliv moc nekomentuji, tvuj blog navstevuji velice casto. jen proste obcas nevim, co dodat, ale to neznamena, ze by me obsah nezaujal!!takze hlavu vzhuru a na ty blbecky kasli!!