9/06/2011

voilá

dnes  random fotky, které tu zas dlouho nebyly =)
 nové přírustky do mé kosmetické rodinky =)
 zvýraznoče musí být...dnes jsem byla na zápise, tak jsem se i vybavila :D
 nesnáším, když mi spadne pudr a rozláme se =(
 kotroluji pas, aby mě do Paříže pustili :D
 polička nad postelí
 nová ŽaŽ -super na takovéto relax čtení na sluníčku!
 elf štětec na pudr, ale já ho používám na tvářenku...
 v lahvičce vypadá hezky,ale na nehtech je taková divně žvýkačková...a moc dobře nekryje!
 moje naušničky...
 do téhle tvářenky jsem se naprosto zamilovala...super přirozená...DOPURUČUJI! =)
 Haagen- Dazs je luxusní zmrnoška, ale tahle mi teda vůbec nechutnala! nene....
skvěle matná růžovka za cca stovku...super! =)

19 komentářů:

Paní Méďová řekl(a)...

Jo tak s tím pudrem to znám grr :/ :D

řekl(a)...

Pěkný přírustky. :)

L.A.N.Y řekl(a)...

Kdepak kupuje Catrice? U nás přece není celý stojan jen ty limitované edice ne?

Unknown řekl(a)...

L.A.N.Y : vrogeriích asi ano, ale já kupuji v MY na Národní =) mají tam celý stojan =)

Frogletka řekl(a)...

Catrice rtěnku mám též jen jinou barvičku, ale nad touto taky přemýšlím jen až se konečně objeví tahle značka u nás v drogérkách :D :)

Martina řekl(a)...

super fotky, je ta knižka summer and the city dobra?

Jeannette řekl(a)...

Pěkná sbírka naušnic:)

Juli řekl(a)...

ta růžová rtěnka je úžasná! a ta eiffelovka na náušnice, to je super! :)

Kath řekl(a)...

Ten pudr naštve no :/ a ještě, jak potom dochází a snažím se zachytit i ten nejmenší částečky :/

Kik:) řekl(a)...

catrice mám veľmi rada!!akože laky majú neskutočný farebný výber,škoda len,že fakt treba viacej vrstiev:)...rúž má krásnu farbu a tie náušničky sú velmi pekné:)

Táňa řekl(a)...

fakt miluju tvoje fotky, mohla bych se na ně dívat pořád.. líbí se mi co fotíš.. :)

Karolína B. řekl(a)...

catrice jsem bohužel u nás v drogériích zatím neviděla sortiment této značky, což mě moc mrzí :(

ebuu řekl(a)...

mám ráda tvoje random fotky :)))))


http://pieceofebuu.blogspot.com/

Andy řekl(a)...

Ty mě teda dráždíš těma fotkami ! Tvé nové úlovky chci,taky a hlavně tu rtěnku Catrice,kterou nikde nemůžu sehnat :(

Terry řekl(a)...

Ta eiffelovka na tvé poličce je luxusní! A PAULa zbožňuju, koukám, že nejsem sama :)

Karolina (FPT) řekl(a)...

Ten lak vypada moc hezky. A ta rtenka taky. Krasny odstiny jsem videla uz i u Petry lovelyhair, takze asi pravdu neodolam!

Claire IV. řekl(a)...

tvoje random fotky mě vždy nadchnou =) a vidím, že máš čaj od M&S, který jsem si chtěla koupit, ale nejdřív by mě zajímalo, jestli je dobrý a nebo třeba i lepší než čaje od London =)

Anonymní řekl(a)...

Ta Eiffelovka je skvělá! Kdepak jsi k ní přišla? A tu tvářenku od Sephory mám taky, sehnala jsem ji ve slevě za 150,- :-)

Anonymní řekl(a)...

A jinak závidím, že u vás mají tolik věcí Catrice, u nás je to jen vždycky limitovaný stojan a nynější kolekce se mi nijak extra nelíbí...