11/28/2011

new design

jak jste si asi všimly,tak můj blog dostal nový kabátek. Design je udělaný jako magazín a mě se tak moc líbí, protože nevypadá úplně jako blog a co si budeme povídat, všudypřítomný vzhled blogů mě začal nudit.
A jak se v mém blogu orientovat? Není to žádná věda. Poslední příspěvek je vždy nahoře. Pokud si ho chcete celý rozbalit stačí pouze kliknout kamkoliv na post a celý se Vám rozbalí. Jednoduché ne? =) Na  konci každého příspěvku můžete kliknout na: to se mi líbí prostřednictvím facebooku a i zanechat komentář- klikni na view comments.
Stále jsem nepřišla na to, jak se stát mým pravidelným čtenářem, pokud by někdo chtěl...Pokud na to přijde někdo dřív než já, tak mi prosím dejte vědět. Děkuji :)
Pokud chcete přeskočit na starší příspěvky, stačí kliknout na šipku nahoře nebo jednoduše na šipku na klávesnici. Přeji hodně zdaru do nového surfování na mém blogu. Snad Vás uspokojí...
Yell

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

to je perfektní!!!!!
Kačka :)