1/09/2012

KAM SE CHYSTÁM V ÚNORU?

na mém seznamu přání je tento rok navštívit a poznat co nejvíce měst a míst.
V únoru jedu na jedno krásné místo, kde jsem ještě nebyla a už se nemohu dočkat.
Láká mě poznávat nové a nové věci (Paříž zůstává pořád láskou!=)).
A tak jsem díky tomuto výletu  pro Vás vytvořila takovou mini soutěž,
kde musíte (nemusíte) uhodnout do jaké destinace pojedu.
Správné odpovědi budu zařazeny do slosování a vítězi přivezu
dáreček z tohoto daného místa =)
Své odhady zanechávejte v komentářích do 10.2.2012.

Tak co, už Vás napadá, kam pojede mé já? =)

26 komentářů:

daniela řekl(a)...

zkusím Londýn :)

daniela řekl(a)...

a jinak, pěkný nový design :)

Barbadela řekl(a)...

Já zkusím Barcelonu :))

Fann. řekl(a)...

mm, všude je to určitě úžasné. ale zkusím si tipnout, Benátky?)) :D

Hana řekl(a)...

Já tipuji Berlín :-)
Každopádně ať už je to v kterékoliv z těchto 4 destinací, hezky si to užij!:-)

Jana řekl(a)...

Benátky jsou strašně krásné! tam jeď :)

Hráč řekl(a)...

Já tipuju Benátky :)

Christin_CN řekl(a)...

tak to zkusím.. BERLÍN ? :))

Martina řekl(a)...

tipuju Berlín :)

Malin řekl(a)...

Londýn :)

Michelle řekl(a)...

zavidim tijela byhc kamkoli z techto mist ale myslim ze tebe nadchli benatky! Uzi si to at uz pojedes kmkoli :))

Anonymní řekl(a)...

Já tipuju Barcelonu! :)

Malá Dominika řekl(a)...

V Barceloně jsem byla na celý srpen! Vřele doporučuji :). Takže doufám, že pojedeš do Barcelony :P.

Karolína B. řekl(a)...

užij si to, ať už jedeš kamkoliv :) já tipuji Anglii :)

Jane řekl(a)...

tipuju Londýn:)
http://raspberry-ice-cream.blogspot.com/

Siena in Style řekl(a)...

ja myslim, ze londyn:)

Marie řekl(a)...

Londýn? :-)

mujfialovysvet.blogspot.com

Unknown řekl(a)...

Roztomilý nový design. :) Já typuju Benátky nebo Barcelonu.

Sandra řekl(a)...

do Barcelony a Londýna bych letos také ráda :) snad se mi poštěstí alespoň jedno :)

Sandra řekl(a)...

a typla bych Barcelonu :)

M. řekl(a)...

Londýn protože tam taky jedu:)

Denn Dove řekl(a)...

řekla bych,že určitě Londýn (:

http://lostincloset0.blog.cz/ řekl(a)...

Skusím Barcelonu :)

Anonymní řekl(a)...

já si myslím že Londýn :)
sleduji tě už dlouho ale nemám účet na google :)
Adela.stehlikova@seznam.cz

Lee řekl(a)...

tak řekla bych Barcelona :)

lu řekl(a)...

Zkusím Berlín, ten se mi na únorový výlet hodí nejvíc, ostatní místa bych nechala až na přelom jara/léta, ale každopádně ať to bude kamkoliv, tak si to užij :)