1/03/2012

MILUJU FOTOGRAFIE,MILUJU INSPIRACI

včera jsem si konečně koupila mixážní pult,po 3 hodinovém zkoumání se mi podařilo všechno zprovoznit a konečně mohu nahrávat zpěv. Kdyby měl někdo nějaký tip na píseň,kterou bych mohla nazpívat, tak dejte vědet =) Nějak mě teď nic nenapadá :D
Taky potřebuju pomoci s botkami. Hledám černé na podpatku alá styl kůň :D Nevim,jak to moc popsat :D Ale kdyby mě někdo chápal a veděl, kde hledat,tak budu moc ráda =)

PS: strašně toužím jet zas do Paříže....a jestli tam bude sníh,tak jedu hned :D

weheartit.com

4 komentáře:

Klára T. řekl(a)...

A my upřímně obdivujeme Tvé fotky! Protože občas nepoznám, jestli jsou od Tebe, nebo od nějakého extra profesionála. Ale na tom nezáleží, protože Ty profesionál ve focení už jsi!!!
Jinak ty boty!! To je šílenost! Nechápu a obdivuju, jak na tom může někdo chodit. Já bych se prostě zabila =D

Zuzankita řekl(a)...

super výber!

www.karissaworld.blogspot.com

Hráč řekl(a)...

Jeď do Paris a přivez mi prosím jednu tuhle Miu Miu :D Budu ti neskonale vděčná !! Doporučuji nějaké písničky z pohádky Tangled !!

Sandra řekl(a)...

chci ty boty :D