1/30/2012

SILVER&BLUE

moc se mi líbí tato barevná kombinace. Je taková chladná a vyrovnaná ...ne?!
Tak jsem dneska vyrazila na test...
kabelka je nová a svetřík jsem objevila minulý týden v second-handu za směšnou cenu =)  Je oversized, takže velké pohodlí v něm (ani nemusím zastrkovat břuch :D) a z Nextu, takže je i docela kvalitní =) 
Příště ho třeba uvidíte v celké kráse,ale hold mě neměl kdo vyfotit :D
Prý se vrací lurex! :D Ale to mě vcelku nezajímá :D Prostě se mi líbí...Jinak jak jsem koukala na tento trend v obchodech,tak teda nic moc...hlavně materiál byl vždy příšerný! Asi zůstanu jen u svého oversized svetru...


1 komentář:

Tereza řekl(a)...

Mně se tenhle trend zezačátku moc nelíbíl, ale čím víc to všude vidím, tím víc tomu přicházím na chuť..je ale pravda, že většinou jsou to ale takové dost nekvalitní hadříky..