2/14/2012

SNĚHOBÍLÝ LOUIS

Vím,že už je to dávno na scéně a jsem teď trochu za opozdilce,ale co. Tahle přehlídka mě už předtím zaujala,tak jsem si řekla,že udělám menší článek až se zas trochu uklidní břehy. Abych nebyla trapně stejná,tak teď jsem trapně zaostalá :D No co...
A proč o tom vlastně píši? Koukat se na fotky z přehlídek mě nikdy nebavilo. Přijde mi to nudné.U většiny. Victoria´s Secret mě docela i baví,ale nejsem zas žádnej extra módní maniak,takže asi tak Prostě to v mém životě nehraje žádnou roli a radši se koukám na něco jiného :D Ovšem pokud má přehlídka, ale nějaký nápad (jiný než kreativní modely),něco nad čím se zamyslím,tak to je věc jiná...
Když jsem spatřila fotky z téhle přehlídky,tak jsem byla unešená! Žádnou úlohu v tom nehrála značka.I kdyby to udělala Terranova, tak se mi to líbí! Ten kolotoč je naprosto úžasný a celý to dostalo úplně jiný rozměr. I to,že je to dejme tomu typicky francouzský ,,doplněk takže to ke značce skvěle pasuje. Do toho bílá a koníčci. Takže Já jako milovnice všeho něžného a bílého tomu dávám za 1 s hvezdičkou! =)
Nádhera! Úplná nadpozemská krása!
Líbí se Vám tato kolekce a přehlídka? =)

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

K tomu se dá dodat jen jediné: nadpřirozeně krásné:-)

K. řekl(a)...

dokonalé <3 takové něžné.