3/30/2012

romantique rose charme

Moje neúčast na blogu je díky Paříži (dobře,trochu). Střádám si své myšlenky a nápady, co chci vidět. Píši si seznam a je už moc dlouhý, takže jsem zvědavá jak to za ty 3 dny stihnu! :D  Mám romantikou náladu, i když zrovna nesvítí sluníčko. Už jsem říkala, že miluji jemný déšť? =)
Kdyby jste měl někdo nějaký tip, co v Paříži, kam zajít atd, tak mi prosím napište do komentářů =) Budu moc ráda za vaše tipy! Já už se nemůžu dočkat na muzeum romantiky a La Maison Rose. 
(můžete vidět na jedné z fotek)
Mějte romantickou náladu a užívejte víkend!
Yell

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ta růžová Chanelka je prostě dokonalá! :)

Z řekl(a)...

Krásne romantické fotky :)

Unknown řekl(a)...

určitě zajdi na schody pod Sacre Coeur navečer. když ti vyjde počasí hrávají tam místní "bardi" na akustickou kytaru. pamatuju si ten večer v Paříži doteď, protože to je nádherná vzpomínka. Slunce zapadalo, výhled na bílé město ze schodů a pod náma stál černoch co hrál na akustiky ze Shreka písničku You belong to me. od té doby Paříž miluju. :)

http://deerwithorns.blogspot.com/