4/07/2012

KOMU PŘIVEZU PŘEKVAPENÍ Z PAŘÍŽE?

Dnes tu mám pro Vás vyhlášení mé soutěže o překvapení z Paříže. Přihlásilo se Vás přes padesát, takže bylo dost obtížné vybrat jen trošku z Vás. Původně jsem plánovala pouze 2 výherce, ale nakonec jsem udělala 5. :D Takže doufám, že Vám to nevadí :D
Doufám,že výhercům udělá překvápko radost. Sama ještě nevím na co narazím :D
Losovala jsem pomocí papírků,takže komu bylo štěstí nakloněno? =)


7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Congratz! Sama ted jedu do Parize, mas nejake tipy na obchudky? :)

Kačí (Kass.enka) řekl(a)...

:/ achjoooo :(

Anna řekl(a)...

Ježiš já vyhrála? Ááá panebože! Děkuju, děkuju! ♥
A gratuluju i ostatním výherkyním ♥

Minimalist Lady řekl(a)...

Yell, tak teď ani netušíš jakou z toho mám radost, když jsem tu viděla přebliknotu moji přezdívku!!!

Simone řekl(a)...

ó! :) Ďakujem!! Ako prvé som tomu nemohla uveriť a ako druhé ma napadlo, že s mojím menom je nás na blogovej scéne viacej tak som to išla skontrolovať, či sa niekto taký neprihlásil tiež a neprihlásil :) Ešte raz ďakujem.

Audrey řekl(a)...

Jak jsem tam viděla moje jméno, tak jsem ztuhla!! Kontrolovala jsem to, jestli nás s přezdívkou Audrey nebylo víc, ale asi ne (a kdyby jo, tak to té druhé přeju:-) ) Ale sobě víc!! Moc děkuju a ještě víc se těším!!:-))

Z řekl(a)...

Škoda no :) ale gratulujem :)