4/08/2012

FRAISES PARTOUT

Včerejší den jsem strávila s mapou Francie, Zirtecem a růžovým krémem na zástěře. Nebo spíš všude :D
Večer přijela návštěva,takže jsem se po roce vrhla na pečení. Snažila jsem se o rozkošné jahodové cupcakes. Sladká pěna se mi lepila všude po těle a byla jsem z toho nepříčetná :D Nakonec se mi ,, povedl,, asi jen jeden z dvaceti :D Samozřejmě jsem jeden okoštovala a za půl hodiny jsem se škrábala a připomínala jsem velkou nafouklou kouli. Ironie Yahodová!
Nakonec jsem raději podávala super polárkáč s polo-mraženýma jahodama :D Protože čerstvá mi nezbyla ani jedna!
Všichni mlaskali a já se svíjela v záchvěvu svědivosti. 
A šla raději spát...

4 komentáře:

Karolyyn řekl(a)...

No tedaaa hned bych si dala, seš šikovná Yell :))

Týnuš řekl(a)...

cupcake se ti moc povedl ! mňamkaa :)

AdelaS řekl(a)...

jeeee já chci recept prosiiim:)
Adela.stehlikova(zavináč)seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

wow, tak ty vypadají dost dobře :)

http://thisisworldofzoe.blogspot.com/