5/31/2012

Musée du Romantisme Paris


Pokud se budete chystat do Paříže, tak s na svůj seznam určitě připište muzeum romantiky. Tedy pokud máte rádi 19.století a jste romantické duše. Je to úplně něco jiného od všech tradičních památek, které najdete v každém průvodci. Toto muzeum jsem nenašla v žádném průvodci- a že jsem jich měla v ruce nespočet. Což si myslím, že je škoda, protože je to opravdu krásné místo, kde si připadáte jako v pohádce.

A jak se do toho místa dostat? Muzeum nachází v dolní části Montmartru, kousek od Moulin Rouge (ulice Pigalle). Takže nejlépe je jet metrem na stanici Blanche a nebo Saint-Georges. Na poslední fotku jsem Vám napsala adresu, takže byste muzeum měli v klidu najít.
     
A jak mají otevřeno?
  Otevřeno: ÚT-SO
  10-18 hodin

Celé toto muzeum je přeneseno do doby George Sandové, která nese velkou úlohu ve francouzské literatuře. V muzeu můžete o ní najít mnohé. A pokud Vás George Sandová zajímá více, tak si pusťte film Impromptu z roku 1991 (to jsem se narodila :D)
Je opravdu skvělý!


Co určitě potěší chudé studenty je vstupné. Na stále expozice se totiž můžete jít podívat zcela zdarma!
Navíc tam nejsou žádné fronty, takže nečekáte jako u ostatních muzeí v Paříži. Takže nebudete otrávení a tu krásu si opravdu vychutnáte.


Pokud se chystáte do Paříže, tak přeji mnoho zážitků a pokud ne, tak doufám, že se Vám moje malá virtuální návštěva muzea líbila =)

2 komentáře:

Ceady řekl(a)...

Děkuju
A musím říct, že článek se Ti povedl. Ta fotodokumentace je hezká

Kikina řekl(a)...

Super článek, doufám že v tipech na skvělá místa v Paříži budeš pokračovat :-)