6/17/2012

16/6/2012

Random fotky ze včerejška.
Abych pravdu řekla, tak jsem se skoro celý včerejší den  schovávala v chladu pokoje a četla si.Sluníčko a teplo mám ráda,ale tyto tropické teploty ve městě opravdu NE! Maximálně do 25 stupňů...
Navíc jsem díky výkyvu teplot nastydla.
Jak jste strávili včerejší den vy? =)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak - tropická vedra v městě jsou šílená.. Taky jsem strávila den hezky v chládku svého pokoje :)

DIARY BY PAJI řekl(a)...

mám ráda random posty ;) já léto miluju! :)

Anonymní řekl(a)...

kočka tlustá jako ty ! i když ona to má tou srstí chudinka :) narozdíl od tebe :P
a ten tvuj ukazovák na noze to zabil

Klára řekl(a)...

Krásná kočička, máme doma podobného kocourka :)

LadyX řekl(a)...

S teplem to mám uplně stejně jako ty, když je víc než 25 tak se snažím nikam nechodit.