8/27/2012

WISHLIST SEPTEMBER/OCTOBER 2012

Už jen pár dní a bude září. Já se tak těším... Abych pravdu řekla, tak léto ráda nemám, takže jsem ho celé nějak přetrpěla...Teď už se těším, jak budu nosit svetr, blazer, šálku a budu přivolávat jemný větřík!
Už aby září přišlo...
 1. vínový svetr- příjemnej a ne kousavej, prosím =)
2. nový objektiv-už aby přišla výplata :D
3. Topshop kožené oxfordky
4. Pruhované modro-bílé triko-naprosto french! =) mám jen černo-bilé s eiffelovkou :D
5. černé basic šaty-mám! objeveno v sekáči za 25Kč =)
6. jeany- nutnost nutnost! Nenaávidím shánění kalhot =(
7. khaki parka/kabát- mám! také objeveno v sekáči =)
8. black converse-mám! zase milovaný sekáč =)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Až na ten objektiv to máme úplně stejné :) Ale vsadím se, že já zase nic neseženu..

Kateřina řekl(a)...

ve většině věcí z tvého wishlistu bychom se shodly :D :))

Baab řekl(a)...

shoda! :D