10/31/2012

MALÁ VELKÁ POZITIVA

Musím říct, že když člověk přestane myslet negativně přítáhne si pozitiva. Alespoň posledních pár dní je toho příkladem. Najednou se věci daly do pohybu a mění se. A to je fajn! Našla jsem si novou práci /volejme: sláva!), můj vztah se sestrou se otočil k lepšímu a stala jsem se novou posilou webového magazínu, kde budu dělat člověka ,,v terénu,, =) Taky mám konečně dodělaný celý svůj pokoj,takže už si ho pořádně užívám. Teda vlastně televize mi ještě nefunguje... Točím také bedroom toor,tak Vás nechám nahlédnout do svého sídla :D
A jako třešničku na dortu mám za 3 dny shodou náhod troje nové boty. Což botoholik prostě ocení :D A aby jste nesmutnily,tak pro Vás chystám se značkou Les Fleurs de Bach voňavou soutěž! Vše se dozvíte, co nejdříve =)
Přeji Všem pozitivně naladěnou středu! =)

5 komentářů:

Marie řekl(a)...

krásné fotky :-)) těším se ;-)

Z řekl(a)...

Krásne fotky :)

Riki řekl(a)...

krásné fotky, fakt krásné :)

K. řekl(a)...

Máš to tam krásný! Těším se na room toor.

T. řekl(a)...

moc se mi líbí ty staré kufry! na ty jsem zatížená. :) Máš to moc krásně zařízené, přesně můj styl ;)