11/22/2012

15. FESTIVAL FRANCOUZSKÉHO FILMU


Dnešním dnem začíná další ročník festivalu francouzského filmu. Trochu mě zaskočilo, jak to rychlo uteklo. Ještě teď mám v živé paměti, jak jsem psala před rokem upomínku na tento festival. Jaj =)
Na programu je spousta zajímavých filmů, takže si jistě každý vybere. Já se velmi těším na film s Audrey Tautou (miluji ji), který se jmenuje: Thérèse Desqueyroux. Celé uvedení filmu bude velmi silné, protože režisér filmu Claude Miller letos zemřel. A toto byl jeho poslední film.
Festival tedy začíná dnešním dnem 22.11.2012 a končí 28.11.2012.
Celý program a kina ve kterých se filmy promítají naleznete na stránkách festivalu- ZDE.

A kdo není z Prahy, tak nezoufejte! Festival přijel i do Brna a Českých Budějovic! =)
VSTUPNÉ: 90 Kč 

Chystáte se navštívit nějaký film z festivalu? =)

1 komentář:

The Origin of Pride řekl(a)...

teda já jsem letos nějak mimo! Málem jsem to prošvihla!:) Děkuju za upomenutí!:)Hned jdu kouknout na program!