12/13/2012

DECEMBER

Včera jsem si přivezla svůj vánoční dáreček. Ten, který jsem si nadělila sama. Potkánka. Říkejte mu Chilli.
No a protože absolutně nic nestíhám, tak se to táhne trochu s blogem. Je tu někdo, kdo ještě nemá vánoční dárky? Já se hlasím! :D
Přeji Vám příjemné dny a já zas pádím do práce a věnovat se novému kamarádovi  =)
 měla jsem asi po roce venečky a musím říct, že to zavedu tento rok asi místo vánočního cukroví :D Stejně nemám plech na pečení :D
 večerní sníh a dálnice :D jaká romantika!
 miska původně na jídlo. Chilli si z ní udělal sedátko a jídlo vyházel ven :D nevadí...
 druhá adventní.....a za chvíli už třetí.....toto utíká
 studded balerínky Lindex vypůjčené na focení. Moc se na něj těším! =)
vánoční jmelí na trhu =)

6 komentářů:

Zdenis řekl(a)...

ten věnec je moc roztomilý! :)
a věnečky jem dlooouho neměla,mňam mňam :)

Ada řekl(a)...

ten sníh vypadá úžasně.. asi se i těším domů jak to vidím:D

Zuzankita řekl(a)...

tie balerinky su skvele :) inak taku romantiku mam aj ja rada :)

GINATRICOT GIVEAWAY:
http://www.karissaworld.blogspot.sk/2012/12/ginatricot-giveaway.html

refwer řekl(a)...

Chilli je moc roztomloučký! :)
Vážně je tam romantika! :D

Olivia řekl(a)...

Nový kámoš-čámoš je gentleman a hodí sa ti! :) Ozaj, Yell, prezraď-s kým teraz bývaš? S priateľom? :) Vždy sa tu rada kochám, si úžasná! Mohla by si napísať, ako pokračuje tvoje štúdium a skrátka pár kecov zo života, hm?

Karolína B. řekl(a)...

potkánek? jéé, závidím :) už je to nějaký ten pátek, co je už nemám. jsou to úžasná stvořeníčka :)